Det va de det...

Semestern har nått sitt slut..
Dessa tre veckor gick väldigt fort tyvärr..
Men de har varit händelserika, minnesvärda och uppskattade...
 
Jag har plockat jordgubbar i aby, tatuerat mig för 10e gången, ätit på finrestauranger, shoppat i Ullared, varit i Gränna, grillat med fina vänner och spenderat några dagar i Norge..
 
Vädret vart tyvärr inte med mig alls,utan fick egentligen 3 hela dagar med sol,resten har gett regn och mulet väder..
Men jag hoppas ta igen det i slutet av september då vi drar till Alcudia en vecka...
 
Vad det gäller träning och kost så började det ok.
Maten skötte jag, men träningen uteblev då jag inte ville/vågade att träna passen med öm tatuering.
Så har egentligen bara kört ett combatpass..
Illa..:/
 
Maten blev väl mest åt skogen i norge då tiderna och maten inte va lätt att sköta..
Det hann bli både pizza,hamburgare och smörgåsar..
 
Har dock hållt mig borta från godis och kakor (eller ah,kanelknäckebröd blev det)
Men alkohol och ett o annat glas läsk kan jag erkänna slank ner...
 
Men nu känner jag hur trött kroppen är, huvudvärken man får av fel mat o hur tråkigt det är att inte vara hungrig...
 
Jag hoppas kunna ta upp mitt matschema nu när jag jobbar igen...
Och jag tror att träningen kommer att ge mig en härlig spark i rätt riktning igen...
Kan erkänna att nått hände de sista dagarna som skrämde mig lite..
Frosseriet va här o vände igen, men som tur va så höll det sig till för mycket mat och för många kanelknäckebröd..
Det är inte roligt att vara övermätt kan jag säga...
 
Nu är det dags att hoppa i säng, imorgon är det jag som kliver in på jobbet igen och eftersom schemat är annorlunda uinder semestern så ska jag dit innan öppning och köra sönder halva butiken med trucken..:D
Kan tänka mig att morgondagen kommer bli något rörig...
Sen ska det förhoppningsvis pumpas på kvällen, om jag får plats förstås:/
 
Hejdå semesterdagarna, hello there worket!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer snart in i rätt bana igen när de gäller mat å träning! På semester (speciellt Norge ) kan man inte äta som man vill då tider aldrig kan bestämmas! :)

Svar: Hoppas det.. Det gick ju så bra..:/ Nu ser du till att få bebbe snart så jag får bebismysa...
Sov gott määä er..
Pila

2014-07-13 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0