Packat o klart..

Dagen har bestått av två promenader o ett hemmapass på ca 30 min..
Där emellan har jag hunnit städa o packa klart för imorgon är det Norge som kallar...
 
Jag vaknade med magproblem, o antar det handlade om de cider jag slängde i mig igårkväll..
Så hoppas den är lugn imorgon, för inte kul om den ska strula när det väntar en biltur på ca 12 timmar..:/
 
Jag hoppas vägen dit går bra, lilla E ska ju med o jag hoppas att vi ska kunna hålla honom sysselsatt o att han ser fram emot det:)
Jag bad att bli hämtad sist för jag fixar inte att se syrran säga hejdå när han åker..
Det har jag varit med om innan o nej, aldrig mer..
Jag hoppas även att syrran försöker tänka positivt o se detta som en jättechans för E att komma iväg på äventyr o att hon nu kan vila upp sig för kommande bebbe...
Inte långt kvar nu, vem vet, kanske väntar ett syskon på E när han kommer hem igen?:)
 
Jag har fixar lite hemlisar till barnen under dagen o tror nog att det ska uppskattas..:)
 
Jag hoppas på bra väder, lite båtturer, lite grillat o en o annan härlig promenad med Combat runt lilla sjön..
Ska försöka att stänga av mina tankar kring mat, tider o träning..
Det får bli som det blir..
Som syrran sa, bulgurn finns kvar när jag kommer hem:D
 
Blir tidigt i säng ikväll..
Klockan ringer 5, o då ska jag äta en smarrig frulle, o stor ska den va oxå:)
 
Håll tummarna för bra vägar, soliga dagar, glada barn o vuxna o en skön sista semestervecka..
 
Ha de bra alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0