Skitnatt...

Det va länge sedan jag låg o vände o vred för att hitta en bra ställning att sova i..
Ryggen värkte o spände ut i magen så kunde inte andas ut utan att svanka..
Vid halv 6 gav jag upp o tog tabletter..
Slumrade tills alarmet ringde sen va det dags att ta tag i dagen..
 
Kom till jobbet o där slog mensvärken from hell till...
Jag har sällan sådan ihållande värk, bara känningar, men fy faaan säger jag bara..
Det sökte mig ibland o den krampen va inte o leka med..
Ingen tablett funkade o jag kunde inte gå rakt o knappt sitta..
Magen hade svullnat så pass att byxorna satt stenhårt vilket inte gjorde saken bättre..
Det märks att man svullnar upp nått enormt en gång i månaden iaf..:/
 
Jag va bitter på eftermiddagen så jag insåg att det aaaaldrig skulle gå att träna pump om jag inte ens kunde böja mig ner..
Men ville inte ringa o avboka utan vänta in i sista sek..
Såg ju fram emot detta passet då jag inte kunnat gå på över 3 veckor..
Men när jag hade slutat kändes det lite bättre, o jag tänkte att NÅTT bra kommer det ju ge, så jag åkte dit..
O waaoow vilket härligt pass det blev..
Jag fixade hela triceps med 5or, o jag ville bara jubla av glädje när jag slängde ner vikterna när låten va slut..
Den känslan, den där underbara känslan av att lyckas med nått man egentligen inte trodde skulle gå..
Den är gooo...
 
Så hem svettig o jävlig men nöjd som fan..
 
Just nu sitter jag i soffan o känner mig som en svullen menskossa..
Kan bero på att jag är det:D
 
Inatt sover jag som en sten, hoppas jag iaf..:)
 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0