Uuuuh...

Idag fick jag ett samtal på jobbet, det va tydligen dags för leverans av värmepellets imorgon kl 8..
Sa jag förresten att jag öppnar imorgon?
Att jag är själv till 9?
Att jag inte har truckkort?
Att jag aldrig lastat varken av eller på nått fordon?
Sa jag att jag är livrädd?
Hur faan ska jag lyckas lasta av 18 höga pallar utan att välta dom eller köra sönder lastbilen??

Varför just jaaaaag..
buhu...
Finns det en gud så hjälper han mig imorgon, o ser till att det är de rätta chaufförerna så de lastar av själva:/
Håll tummarna för fasen!!

Idag ringde det en tidning, o det kom en annan för att ställa frågor ang en grej som kommer ske i butikerna framöver..
Något en kund hade reagerat över o kontaktat tidningarna..
Jag ville inte säga nått, har ingen direkt koll om varför heller btw så va lite smått hemlighetsfull..
När hon gick frågade hon vad jag hette..
Men då sa jag NEHE DU... Inte mitt namn någonstans tack..
Herregud, jag vill inte ta ansvar för nått jag inte har full koll på..
Får väl se hur de formulerat om det imorgonens tidning:D

Nu ser jag fram emot att gå hem tidigt imorgon,o sen ta en helg igen:)

Fick havtorn av syrran innan..
Så jag har testat att göra te på bladen, de luktade iaf gott så får se om det blir någon smak av det...

Nehe, tänka på refrängen kanske..
Tjaaapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0