Varm tisdag..

Man borde inte klaga,men det är lite för varmt nu..
Det va 29 grader mitt på dagen, o man orkade knappt nått..
 
Jag har iaf varit ledig(som tur va) så har hunnit med en hel del..
Gjort eget äppelmos, o typ rabarberpure, smidigt att ha i kesellan..
 
Sen va tanken att jag skulle gå på Grit ikväll men fick trevligare erbjudanden så tog en mindre hemmapass, men höll på att koka sönder i skallen så efter en kall dusch så fick jag landa lite..
 
Har hamnat i en liten svacka när det gäller maten, o jag vet varför..
Men jag håller mig borta från godsakerna, som tur är..
Det äts lite för god mat, missar mellanmål o småäter mellan..
 
som ikväll tex, trots gott grillat va jag sugen/hungrig när jag kom hem o ville ha nått gott..
Trots att det borde blivit kesella så mättade jag mitt hjärnspöke med lite musli..:/
 
Men det är skönt att det går bättre när jag jobbar, då jag ju tiderna...
O imorgon blir det pump i en het träningssal..
Har träningsvärk från gårdagens cx,vilket känns bra...
 
När man ser vad jag åstakommit på dessa fem månader ska jag vara stolt,men man vill ju alltid lite mer..
O med dagens mage skulle jag kunna lyckas med mycket förändringar...
 

Jag hoppas jag hittar rätsida på det hela...
Trots att mat inte är "farligt" så är det faktiskt det för mig, det triggar igång saker i skallen..
 
Nåja..
Nu hoppas jag att syrrans bebis ska komma..
Hade en känsla av att det skulle ske idag,men ikke..
Hoppas du slipper vänta till beräknad dag iaf...
 
Heja bebbe, heja..!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Hjelm

WOW! Grym du är :)

Nu ska jag ta tag i min kropp! Påbörjar FF 1 sep, är sååå taggad :D

Hoppas allt är bra med dig! :)

Svar: Tack snälla du:) ff är bra skit;) rensar kroppen o ger energiboost.. Allt är bra här.. Hoppas du trivs i vackra Norge!! Kram
Pila

2014-08-20 @ 10:20:33
URL: http://hjelmcarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0