Dagen gick fort..

Redan kväll, jösses...
 
Inatt sov jag som en kratta, igen..
Jag somnar alltid på rygg, vilket jag inte kunde göra med tatueringen..
så låg länge o hoppades kunde somna på sidan..
vaknade första ggn av att armen sov..
Sen vid halv 5 av att jag likt förbannat låg på ryggen o min kudde har nu mera oxå en rosa blomma..:/
Får se om det går bort i tvätten..
vid 6 gav jag upp för då spände det som fan i tatueringen, så bara upp o smörja in den igen,o det är inte lätt kan jag lova..
Sen la jag mig igen, o slumrade fram till 9tiden...

Då fick jag kaffebesök som sedan resulterade i stadsvandring..
på tal om staden, va faan har de gjort??
Stängt av en hel sida av vägen med massa blommor?
Hur konstigt ser det inte ut när bänkerna står mitt ute på gatan..?
O hur har de tänkt sig att lastbilar ska kunna mötas på EN sida av vägen?
Hädan efter ska jag inte in i stan o köra kan jag lova..
 
Nåja.
Sen har jag hunnit baka lite bröd, mina kesellafrallor med andra ord..
Egentligen är det nyttigare hamburgarbröd men jag gör frallor av det:D
 
Sen har jag lyckats göra bättre knäckebröd än förra gången jag testade..
Det va iaf hårda när jag la dom i burken..
ska provsmaka till kvällsmaten sen:)
Ser gott ut iaf..:)
 
 
Jag har inte tränat på 3 dagar nu, o jag vet inte när jag kan göra det heller:/
Stången kan inte ligga på axlarna då tatueringen går lagom längs med kanten, därför är pumpen körd.
O som den känns idag så spänner, bränner o svider den vilket gör att jag inte vågar gå på stepen heller, för då är det armhävningar o armarna i lyften.
combaten slår man ju hela tiden vilket inte heller känns jätteskönt för tillfället..
O nästa vecka är sista veckan innan semesterschemat kör igång..
Spå vill gärna köra på bra då, för sen är jag i Norge ca en vecka o då är det kört..
Sen kommer jag (förhoppningsvis) kunna träna 2-3 pass/v fram till vecka 34..
Not funny at all...
 
Så eftersom abstinensen är hög så valde jag att chansa mellan åskskurarna o tog mig runt illharjen i raskt tempo...
Ger ju alltid nått, om inte annat så mår jag lite bättre när den är gjord..
 
Jag hade hoppats på att inte gå upp under semestern, men vi får väl se hur det blir med det..:S
Matrutinerna är ju liiiite svårare att hålla när man är ute o far land o rike runt:)

Men jag gör så gott jag kan...
 
Ikväll ska jag fan sätta dit en plast när jag smörjt in tatueringen..
Måste kunna få sova en hel natt någon jävla gång..:/
 
Ha det bäst..
Nu ska jag ladda för en trevlig morgondag:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lev varje dag som den kommer! Vet de e jobbigt å va utan träning men nu har du semester å du ska ut på resande fot! Då går de inte leva efter kostschema på samma vis! Njut av maten å ett kilo upp skadar inte! Du får inte bli smalare nu;/

Svar: Försöker att tänka så.. Det blir lättare när man jobbar, så nu försöker jag njuta av dagarna o inte tänka så mkt på mattiderna.. Så länge jag håller mig från sötsakerna ska jag ju vara nöjd:)
Pila

2014-06-27 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0