En fredag...

Det blev en bra fredag tycker jag allt:)
Trots fredagen den 13e..
huuu...
 
Nu har jag tagit sista målet som ikväll blev varma kaneläpplen med kesella o nötter..:)
Gottigottgott..
 
Vem behöver chips eller lösgodis liksom..;)
 
Kan erkänna att suget kommit o gått senaste dagarna, men träningen ger mig jättemkt inspiration o kämparglöd så det går kanon iaf..:)
 
Gårdagens pump gick jättebra o H va skitduktig jämte mig..
Skönt o kunna pusha varandra så där..!!
 
Blir nytt pass på måndag, o jag ska dit..
Har tjuvkikat på pass 90 redan, o det verkar vara likt detta, med pumpande utfall o axelpressar o annat skojsigt..
Ska nog testa cxn oxå för den är ny, måste ju se om det är nått som faller mig i smaken:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0