Exotisk..

Mixade härliga frukter och fick till en supergod sås till mina mellanmål..
Syrran gjorde denna o jag ville oxå testa:P
Mums säger jag bara...
 
Testa ni oxå..
Askalas till glass oxå..

Men jag kämpar vidare med mina kesellaburkar:D
 
Gjorde knäckebröd igår, men de började stela o spröda, men idag är de mjuka:/
Men smaken är god så de går ner:)
 
Imorgon är det 1a dagen på semestern..
O lite planer för veckan finns, tack o lov..:)
 
Hoppas alla haft en bra midsommarhelg...
Kramar
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst va de gött:) ätit en stor skål
Idag oxå:)

Svar: Sketagott.. ananasens sting, mangons milda smak, persikans söthet o apelsinens syrliga tillsammans.. yummi... :)
Pila

2014-06-22 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0