Förbannad..

Jag är kanske sur ganska ofta, men inte förbannad..
Men när skit efter skit efter skit sker blir jag bitter...
 
Tandläkartid idag, 2 hål..
Kostar mig 3200 jävla kronor..
Fick tillbaka 800 kr på skatten, puts väck..
 
Bilen kostade mig 2600 kr förra veckan..
Alla jävla ljud är tillbaka..
Knarr o knak här o där..
Pengarna i sjön, igen..!!
 
Jag såg fram emot en shoppingtur i helgen..
Kul när ca 6000 försvann på ledsamma saker..
Köpte den äckliga cigghelvetet idag, en limpa på 400 äckliga kronor..
Måste tacka bilen imorgon..
Ja men vi slänger i 600 kr där oxå..
 
Pengar är till för att rulla, men va fan.
Lite roligt kunde man väl få ha iaf...
 
 
Jag är ledig i tre dagar..
TACKSAM!
Jag behöver det...
 
Nu ska jag ner o lyfta stånghelvetet igen o jag ska fan ta ut mig om det så är det sista jag gör...
 
Faaan va less jag blir......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0