Maaaat.

Finns det nått godare än mat efter ett träningspass..??!
Jag skulle kunna äta huuuur mkt som helst just då...
 
Efter en ganska okey arbetsdag så va det bara hem o byta om o ner till pumpen..
Det är varmt, o det känns i kroppen att den är tyngre än vanligt då..
Men jag gjorde det bra..
O jag ser mer o mer förändringar på specielt armar o axlar..
Men det är snart dags för nya pumpen, kanske till o med på torsdag..
o då vet jag inte ett skit om vad jag ska ha för vikter..
Frivändningar är det iaf, o jag tar då fan inte 25 kg på den, de kan jag lova:D
Så det är alltid lite spännande men irriterande att inte våga o inte veta första ggn..
 
Imorgon är det combat som väntar, o det är oxå ett nytt pass för mig..
Det sägs vara tufft, men mkt krokar, vilket jag lööööööve...
 
Ledig dag väntar, o den har jag lovar mig själv ska bli lugn, harmonisk o ingen onödig stress..
(dock ska jag hinna men från träningen, duscha o ta mig till speedwaybanan på loppen om en timma, helst cykla dessutom)
Få väl se hur det går med de:D
 
Hoppas alla haft en bra måndag, o att ni fått njuta lite i solen..
Själv va jag ute en halvtimma o vattnade, eller snarare bråkade med vattenslangen, men skönt va det:D
 
Säger så, tjohej från en något lugnare tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0