Semester...

Dagen är kommen..
Nu väntar tre lediga veckor på mig..
Det känns bra, men samtidigt vet jag hur mkt som ska göras på jobbet o det är trots allt lite vemodigt att "lämna dom i sticket"..
Men jag behöver verkligen detta..
Varit ganska mkt på sista tiden o jag behöver landa...
 
Jag började kvällen med syrran på en ny restaurang här i stan..
Bar&Ät..
Fick bli en burgare som va supergod med surdegsbröd..
 
Ursäkta en något sliten o allmänt ofräsch Piluz..
Orkade inte göra mig roligare än så där efter arbetspasset..
 
Imorgon är det Midsommarafton o det verkar bli ett hyfsat väder..
Idag har det åskat o regnat o det är ju som det varit de senaste 5 åren när jag går på semester..:/
Men jag hoppas på bra väder o att jag lyckas bli lite brun o fin under kommande veckor..
 
Tack syrran för ikväll..
Imorgon blir det små grodorna!
 
Hej mä er..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0