Snurrig i bollen..

Har den senaste veckan varit lite snurrig o yr när jag reser mig snabbt eller vaknar på morgonen..
Tänkt att det har med vätskebrist att göra, så jag har druckit vatten...
Idag va jag nere i vrum o tog blodtrycket, det låg bra..
Hos mormor tog jag ett sockerprov..
värdet låg på 3,9..
Då har jag både ätit frulle o mellanmål, med frukt på bägge..
Så lite lågt...
 
Nu har jag ätit ett äpple, o middag som bestod av fisk, massa grönsaker o blomkålspure o knäcke.
+ att jag drack ett glas jouice..
Gick till affären sen o är fortfarande snurrig o skakis inombords..
 
Så jag ringde aroma o bokade tid för långtidssocker..
Så ska dit imorgon innan frulle, sen till läkaren senare..
Fick inte ta provet utan att besöka läkare..
 
Jag äter ju 6 ggr om dagen, o minst 3 av dom innehåller frukt/bär..
o visst äter jag mindre pasta o ris, men tycker ändå att jag borde få i mig tillräckligt med socker genom frukten..
 
men får se hur det ser ut imorgon..
Vill ju kolla så man inte får diabetes, det finns ju i släkten...
 
Men ingen ska få trycka i mig godis, så det så..
Det finns ju ingen som påstår att en nykter alkolist ska ta sig en öl för att slippa sömnproblem eller huvudvärk liksom??!!
 
Imorgon är det 1a juli..
då ska vi se vad månaden gjort med kroppen..
Eller rättare sagt, vad jag gjort med den..
 
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0