Stirra sig blind..

Såg en "formbild" på en annans blogg här om dagen o första tanken va "waaow!"
Önskan om en likadan är stor..
Pratade om detta med några stycken o alla påpekar att jag borde titta mig själv i spegeln..
men man blir ju så blind på sin egen spegelbild..:/
 
Jag har förändrats, o jag har gått ner ca 11 kg på tre månader vilket jag är stolt över..
men jag tycker inte det händer så mkt, o framför allt så snabbt som jag vill..
Men bara att tragla på..
 
Tog en så kallad formbild nu..
På första bilden är magen avslappnad o utandad, den andra spänd..
O visst ser man skillnad, så nått finns där inne:D
 
Nu äter jag mellis, som idag blev smaksatt kvarg..
det ni..
Men det känns inte riktigt okey, så jag äter bara halva:D
Den va frisk och god:)
 
Nu ska jag trampa ner till stepen..
Imorgon ser jag fram emot nytt pumppass..
Eller livrädd oxå:D
tjoflöjt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0