Tisdag...

Efter en helvetesnatt med dålig sömn o magknip så gick jag upp o startade dagen som jag väntade mig..
På dass...
Mellan besöken hann jag göra frulle o sen även äta det..
Kaffet gick ner oxå o sen höll magen sig lugn så jag kom iväg på en liten roadtrip m syrran...
Eftermiddagen spenderades hos tandläkaren o booom, 2300 kr borta..
Men nu är jag klar för detta året så bara att "bita ihop" ;) haha, den ni!!
 
Hann bara hem, sen va magen o jag osams igen..
Jävla irriterade..
Men den hann lugna sig lagom till combaten...
Så jag studsade o kunde göra bra ifrån mig, vilket känns kanon...
Syrran o Elias tittade in under passet, o det va nog lite jobbigt för syrran, för hon älskar verkligen combat, så det kändes nog extra jobbigt o se oss alla kicka o slå...
Men snart så är vi där båda två igen:)
 
Imorgon är det onsdag..
O en tuff dag ska pasera...
Får hoppas att allt går bra....
 
Nu ska jag varva ner i soffan...
 
Tjaaoo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade fasen kunnat börja lipa där ett tag! Så härligt som ja vet de e!! Satan vad kroppen ska få sen!! Men först promenader i flera mil innan ja utsätterkroppen för för. Hård press:)

Svar: Förstod att det kändes så:( ja vi ska inte gå ut för hårt i början, kroppen bestämmer tempot..<3
Pila

2014-06-24 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0