Irriterande...

Har suttit o försökt beställa från ellos men lyckas inte...;(
De känner till mitt gamla konto så det strular satan...!!
 
Idag har jag jobbat min 8e dag o fått lite ledigt nu..
Känns bra...
 
Dock fick vi ett tråkigt besked idag..
Men vi förstår, o önskar dig alla lycka..
Men hur ska det bli nu??
 
 
Har planterat om min tomatplantor jag fick av syrran ikväll..
Men ut ska de inte än, för det är kalla nätter fortfarande...

Imorgon ska jag till Hfred o fota balen..
Hoppas verkligen att vädret är ok så de kan vara ute..
Jag har svårt för att fota inne..:/
 
Men men..
 
Nu ska jag se om jag kan få tillbaka hörseln..
Det är dags för öronrensdroppar:D
 
OBS..
Dag 70 utan godis..
De ni ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0