Alla helgons dag!

dagen började med en effektiv arbetsdag! 
(Haha förlåt spöket) på 4,5 timma fick vi mkt gjort vilket känns bra! Inte mycket kunder men mer än jag trodde:) direkt efter jobbet körde jag hem o bytte om o gjorde mig redo för en "tändaljusrunda".. Först blev det vrum där jag tände hos farmor o fina L.. efter det fick jag möta ett nytt liv, en liten flicka som fick mitt hjärta att smällta! Välkommen till denna värld o fyll den med just dina egenskaper och känslor..<3 efter en trevlig stund fortsatte min resa mot mörlunda genom bösebo skogarna.. Morbror o morfar fick fler ljus i höstens mörker o där stod jag en stund o tänkte.. Liv kan slockna så fort, så ta vara på de dagar vi har möjligheten att leva! Tanken va att åka över jforsen o hem men stannade till hos vänner till familjen o passade på att skjuta hål i deras vägg med luftpistolen:D sååå klantigt!! 2a skottet gick bättre;) vidare mot jforsen o tände hos A som lämnade detta livet alldeles för tidigt.. På vägen hem så inser jag hur fint o fridfullt det är dessa dagar på alla kyrkogårdar.. Konstigt att det egentligen bara är en sådan här dag.. Det är viktigt att minnas o tänka tillbaka på alla fina människor som genom sitt liv satt avtryck i vårat!! Jag hoppas jag får leva länge, o att mina nära o kära som finns kvar här oxå får den möjligheten! Men människor kommer o människor går.. men jag tror att vi alla möts igen, i en bättre värld! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0