Fullspäckad dag!

kl ringde redan kl 6 så upp o försöka äta nån frukost..
Ganska svårt för det så tidigt..
Lite kaffe när A kom vid 7 sen drog vi mot Växjö motorbana för att titta på L som körde sista tävlingen i smålandskuppen..
Behöver jag berätta hur det gick?
Näe, trodde inte det heller..
;)

Självklart vann hon ju hela kuppen o kom på en bra placering i dagens tävling..
Grattis du modiga, coola o härliga människa!
 
 
 
 
vid 12 va vi hemma igen då va det snabba ryck för kl 13 va det dop för Tuva..:)
Jag hann, på minuten:D
 
Med andan i halsen stod vi där, faddrarna o föräldrarna o lilla Tuva med förmodligen sveriges bästa präst:)
 
 
Allt gick finfint o Tuva lyssnade så fint på Prästen och tyckte inte alls det va läskigt med vatten, trots att det va kallt:D
 
Smarriga grillplanka och en otroligt vacker tårta blev vi bjudna på och det hela avslutades med en promenad för syrran o mig innan jag åkte hem o satte ner röven i soffan..
Det har varit en kanondag och jag kommer somna ovaggad ikväll:)
 
 
Tack alla fina människor som gett mig så mkt glädje under dagen...
Ni är alla Guld, diamanter och allt det där som får vardagen att glittra lite extra<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0