Imponerad!

nu har jag tränar cx, pump o combat X2 sedan i fredags.. Inte dåligt för att vara mig faktiskt! Brukar mest köra combat o dragit mig för att träna pump eftersom jag senaste gången va svimfärdig o yr o vågade mig inte dit efter det.. Men tre månader senare vågade jag o satan i gatan vilken träningsvärk den gav.. O otäckt va man tappar mkt styrka när man försvinner så där en stund:/ träningsvärken fick sig en rejäl omgång på kvällens combat kan jag säga, men trots allt gjorde jag ett bra pass! O även att jag slår o studsar så mkt att jag får svårt för att andas så är jag ändå förvånad o glad över att jag kan ge så pass mkt trots att jag är rökare! Undra hur bra det skulle gå om jag fick tummen ur o slutade;) nåja, en dag när huvudet är med på de för just nu är den helt ur balans o ciggjävlen är en tröst i en energilös vardag! Idag har jag varit ledig o begav mig ut på vägarna o hälsade på två skönheter.. Va trevligt:) nu ligger jag som en halvdöd säl i soffan o kommer garanterat somna gott sen!! Imorgon är de redan fredag o kvällen bjuder på trevligheter:) känns bra att starta helgen med det! Hoppas ni har de bra där ute.. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0