Ingen combat!

Idag ringde syrran o berättade att combaten blev inställd.. Typiskt när man är taggad! Men har under dagen känt mig hängig o matt i kroppen, som om nått är på gång., så va nog lika bra att det inte blev någon träning..
Kände ändå för att röra på mig så frågade L om hon skulle med på en kvällspromenad..
Som tur va hade hon tid så vi gick en ca 7 km lång runda, lååångt ut på skogsvägarna! Såg inte mycket, o skorna blev dyngsura efter alla vattenpölar:D men det va en bra runda, men kan erkänna att jag ALDRIG skulle gå rundan ensam i mörker!! Tur att vi är bra på att prata så vi inte hörda skogens alla ljud;)
Tack för en trevlig promenad!!

Nu ligger jag i soffan o lär inte röra mig ur fläcken!! Vågar man sig på "en natt på slottet" kanske.. Haha
Hoppas jag inte är sämre imorgon..
Har inte tid o lust att bli sjuk! ( som om man någonsin har det)!! Vi säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0