Julklappshandel

idag drog jag, syrran o Tuva till Växjö för att köpa klappar till alla barnen.. Men det gick inte så bra som planerar:/
hittade endast några småsaker o har en hel del kvar..
men än finns det tid:) 
i värsta fall får det bli internetbeställning!!
vi tog oss en varm kopp hasselnötslate i linnegallerian o Tuva fick sig en varm flaska hon oxå! 
Är så kul o ha med henne för hon finner sig i allt.. O varje gång hon vaknar så är det bara ett stort leende o lite babbel:)
elias va lika härlig han i den åldern.. Riktiga shoppingbarn:P
tiden gick fort men vi va i alla butiker vi önskade.. Newyorker hade rea men blev inga kläder, men en väska för endast 39 kr, kunde jag ju inte gå förbi:)
 har så mkt kläder men så lite jag kan ha.. Önskan är ju att gå ner igen o kunna använda dom 15 paren jag kunde använda för några månader sen.. Det är lätt att önska, svårare att göra!! Men bara jag som kan förändra mig själv och utseendet! 
 
Tusen tack syrran för idag..Kul o se dig så lugn o samlad:) <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0