Långledig...

Jobbar knappt längre känns det som...
Blir ingen rutin på nått..
Från att ha jobbat 12 dagar i rad i sommar till att jobba 3 dagar på en vecka känns konstigt..
O det märks på lönen kan jag säga..
 
Idag har jag sprungit standen runt för att hitta dopkläder inför imorgon..
Insåg att jag endast hade ett rosa plagg, o ja, det va inte vackert på denna numera fluffiga kropp..
Så efter att ha kollat ALLA klädbutiker fick jag helt enkelt gå tillbaka till Gina o vips så hängde det en ljusrosa skjorta där o väntade..
Hittade ett matchande halsband oxå så blev helt ok..
o presenten är inslagen så jag är redo:)
 
Blev en trevlig eftermiddag med dagens på vägkrogen o sen körde jag ner till Vrum o bytte däck på bilen..
Idag gjorde jag så gott som allt..
Körde lite med pappa så han va springpojk medans jag tragglade med att lyfta däck o samtidigt få plats med röven mellan bilen o väggen:D
rev ner en kratta o fastnade i sladdar o slangar men annars gick det finfint..:)
Tack för hjälpen o en trevlig stund...
 
När jag kom hem tog jag en VARM dusch, bara vred på mer o mer värme o gaaasch va härligt det va..
Va länge sen jag tog en så lång dusch, harmoni för själen..
Saknar mitt badkar jag hade i Vrum sådana här kvällar..
Bara kunna lägga sig o slappna av...
 
Nu måste jag lägga mig för kl ringer strax efter 6 imorgon..
Allas vår fina Lina kör sin sista tävling imorgon o jag ska banne mig se den...
O bäst av allt är att jag hinner se hela tävlingen OCH gå på Tuvas dop..
Megahappy...
 
Sov gott!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0