Ledig men lång dag..

Vaknade redan strax innan 9.. (redan, tänker ni kanske haha)
Eftersom jag har haft bilen på lagning har jag väntat på ett samtal så jag kan gå o hämta den..
valde därför inte att gå någon promenad förän den va klar..
Så jag styrde lite här hemma o rensade lite i skåp o annat..
Men samtalet kom aldrig så hörde av mig till L o kollade när den va klar, o då visar det sig att det blir hemleverans på bilen:D
Så jag tog o gick ner till Willys o handlade lite...
Sen har eftermiddagen bestått av brödbak, söta små frallor:)
kantarellcreps till kvällsmat o sen slog sötsuget till med storm o då blev det akut cykling till affären igen för att köpa kesella så jag kunde göra nöt-äppel-paj med vanlijkvarg:)

Jag har oxå hunnit med att kolla på en film, Gone Girl tror jag den hette..
Så detta har varit lite för mycket innetid o på tok för lite utetid:/
Men imorgon är det jobb igen så då blir det lite rutin på det hela igen:)

Har ni tänkt på en sak..
Alla pratar vi om våra Hjärnspöken, men hur ser dessa spöken ut?
Ser ni någon bild på en sådan..?
Jag har försökt men inte hittat nån:D
bara en udda fråga så här en tisdag:D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0