Så kul!

efter att jag jobbat klart mina timmar som för övrigT gick snabbt så körde jag hem o bytte om o körde upp bilen till Autoexperten igen.. De hittade ju några fel på bromsarna så det ska fixas under morgondagen.. Därifrån gick jag en rask promenix ner till gymmet där combat väntade för mig o syrran.. Jag är lite småseg i starten o "vågar" inte köra slut på mig själv direkt utan vill spara mig till slutet.. Men svetten rinner efter 15 min ändå så nytta gör det trots lite feghet.. När mohitai kommer då är det all krut på benen för då vet jag att det är sista konditionslåten, sen kommer sista slaglåten o då tänker jag alltid "gör det du kom hit för o bli inte besviken" o då slår jag så svetten bokstavligt talat flyger omkring.. :) sista låten är lugnare styrka o jag frågade syrran som låg på mattan brevid vad övningen gick ut på då axlarna jobbade mer än magen.. Vi bestämde oss för att fråga tränarn efteråt om vi gör övningen fel.. Vi fick den förklarad o inte nog med det, vi fick beröm:) dels för att vi har rätt teknik och för att vi kämpar så hårt:) vi kan nog tacka Percy för tekniken för han tjatade hela tiden om slagen.. När hon säger "ser ni er aldrig runt omkring och märker hur bra teknik ni har?" Ja, då känns det bättre än bra! Men som jag sagt innan, tillsammans är vi oslagbara<3 vi bestämde oss för att snart ge pumpen ett försök igen oxå.. Det kommer bränna gott i kroppen efter den kan jag garantera:) det satt iaf fint med mat o soffan efter en effektiv dag! O nått mer som sitter fint är min lediga tisdag.. wooo woop o kram från en stolt pila:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0