Utgång!!

när va man på hotellet sist? Om jag inte minns fel så va jag med sandra, Emmelie o Malin med respektive.. Detta måste varit 4-5 år sen?? Hur som helst så blev det lite fredagsmys hos mig med systeryster!! 
Gullig som hon är hade hon med sig massa godfrukter som vi doppade i smällt choklad:)
Klockan gick snabbt o vi begav oss ner mot hotellet!! Va inte jättemkt folk men varmt o trångt vid scenen! Va ju arvingarna o nja, de har gjort sitt faktiskt! Drog några godingar men va så sjukt högt så vi gick runt lite o kollade in Folket.. Va tre tjejet som va likadant klädda o kan säga att de drog uppmätksamheten till sig:D två va tvillingar o den tredje lik dom trots allt! eftersom jag skulle jobba idag tog Jag det liiiite lugnt o bi gick hemåt strax innan halv ett! O jag kunde inte gå förbi kebabvagnen utanför:D ett måste efter utgång i stan, iaf förr då utposten fanns!! Jag va uppe i varv o kunde inte somna när jag väl lagt mig o det gick folk i trappen o fick ingen ro så va drygt att kliva ur sängen o bege sig till jobbet!! Men tiden gick skapligt fort o jag va glad att jag inte va sämre än jag kunde varit!! Nu har jag laddat om för det är dags för Elias släktkalas !! Hoppas hjälmen passar:S tack för igår finaste sandra, trots att det inte blev som planerat!!! Du är en sprudlande energi o det glädjer mig att du tar initiativ som jag ibland inte tar mig för<3  ha en fortsatt bra helg folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0