Back in business..

Då har man jobbat två dagar, o det känns fortfarande lite trögstartat..
blir lätt trött i huvudet känner jag:D
Men snart är man nog inne i mönstret iaf...
 
Har två arbetsdagar kvar innan en fullspäckad helg väntar med trevligheter:)
Ser jag fram emot..
 
Har även lyckats få en klipptid nästa vecka vilket känns sjukt behövligt..
har inte bestämt mig hur jag ska klippa än...
Toppa, snelugg, page, page bakåt, framåt??
Färgen fixar jag nog själv, men mörkt eller fortsatt ljusa slingor?
Gaaash vilket ilands problem:D
 
Denna veckan blev det ingen träning..
Hade hoppats på combat ikväll men jag hade inte koll på arbetsschemat alls när jag bokade mig,
Så gick inge vidare...
 
Haft en fin vän på kvällsbesök..
Det va behövligt o vi båda fick rensa våra tankar o funderingar kring saker o ting..
Tänk va några timmars diskussioner kan göra gott för själen<3
 
O på tal o själen så börjar jag förstå mer o mer varför jag är den jag är idag, o varför jag har vissa beteenden, både psykiska o fysiska...
Tänk så lätt det är att förstöra en människa, men så svårt det är att rätta till fel handlingar i efterhand..
 
Vissa saker sitter fastsvetsade, känslor över vissa händelser kommer påminna om närliggande saker, o kommer förmodligen göra det livet ut..
 
Nåja, det bästa man kan göra är att inte blicka bakåt, utan att försöka göra det till det bättre framöver..
 
Kollade föresten på resor på datorn innan..
Haha...
Vet, jag är lite crazy..
Men kreta vore något..
flygresa på 3 timmar o 45 min är helt okey:)
 
 
Får se hur det blir..
Nästa år SKA jag iaf åka någonstans..
Med eller utan någon..:)
 
Nu ska jag sova så jag orkar med en heldag på worket...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0