Combat

Idag va det äntligen dags för combat igen..
3 veckor sedan sist o ja, det kändes!!
Det tog en kvart sen kände jag hur skinkorna stelnade:D
Sen mot slutet så va det extremt svårt att hålla armarna uppe för axlarna sa ifrån..
Tänk va några veckor kan göra med kroppen..
Men..
Tänk oxå vad det kan göra för positivt om jag är duktig lika länge:)
Det blev iaf en bokning till torsdagspasset..
Nytt pass va det, o det kändes rörigt, o vissa hopp fick jag inte till, men träning ger färdighet:)
Bättre lycka nästa gång:)

Imorgon är det dags för klippning..
Vill egentligen göra nått radikalt, men är för feg...
Så får se hur det blir imorgon..
Vill ju inte bli korthårig igen, men nått annorlunda vore ju kul oxå..
Det växer ju ut liksom..
men har beslutsångest:D
Det är ju trots allt viktigt att trivas i sitt hår, eller hur tjejer:)

Inatt sover jag som en sten kan jag garantera...
Måste bara skryta lite, för den syrran som va med ikväll, det va ett energiknippe, en sprudlande och enormt duktig syster...
Hon är fan inte dåligt alltså:)
BRA JOBBAT!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va go du e:)

Jag har ett par månader å ta igen å sen va du faktiskt riktigt duktig du oxå
Fattar inte hur du kan ha den konditionen trotts 10 cigg om dagen:)

Hoppas frissan gör dej snygg i huvudet idag :)

<3 lav ju

2014-10-14 @ 03:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0