Då va det dags...

Nu har man hela 3 dagars ledighet..:)
Det känns inte alls jobbigt...
Inga större planer ännu..
Dock blir det provtagning inför nästa veckas läkarbesök..
O äntligen hämta mina sprutor som kom senare än planerat..
Men två dagars "övertid" har gått bra...

Jag är nyfiken över hur sänkan ligger nu, o hur mkt jag kan röra mig gentemot februari..
Med en klumpigare kropp o mindre träning har jag inga större förhoppningar, men men...

På tal om träning så va jag på Cx ikväll..
Jösses säger jag bara...
Det va länge sen, o axlarna värkte på plankan o låren brände trots att jag gjorde magövningar:D
Det säger ju en hel del..
Men men, jag va där, o jag gjorde va jag kunde för denna gången...

Nu har jag kollat på Vikings o ska snart krypa ner o hoppas på en härlig sovmorgon...
Sova är det enda jag vill nu för tiden:/
Krypa ner under täcket o glömma alla måsten...
Men alla har inte möjligheten till en vardag, så jag borde sluta gnälla!!

Tack för en smarrigt god frukost idag syrran..
Det va en bra start på dagen:)

Sov gott hönni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0