Good day!

Vaknade vid 5tiden o gick upp o letade fram någon form av värktablett, har liggandes lite här o där:D sen somnade jag tillslut om o blev Kvar i sängen till 11 haha.. Såååå skönt o bara blunda utan att stressa upp till nått:) efter frullen blev det provtagning o apoteksbesök.. Sen hem o styra lite innan det blev lunch på stan:) sedan fick jag en kaffe hos syrran innan hon o jag drog på oss träningskläderna o körde ett combatpass.. Hon hade fixat två pass på skiva så idag körde vi pass 53.. Kände igen det men nu är vi ju redan på pass 61 så det går undan i svängarna:) trots att det inte blir samma sak att stå hemma som i salen gjorde vi det bra tycker jag:) Elias va med i början men tröttnade sen o bad oss säga till när det va dags för styrkan:D får se när vi kör nästa pass:) 
Efter en dusch så gick jag till team Sportia o kollade utförsäljningen men hittade inget.. Nu är det soffan för hela slanten.. Gjorde en supergod hasselnötslatte som satte pricken över iet denna kväll:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0