Här kommer en bildbomb..

Eftersom jag skrivit varje dag så vet ni ju vad vi gjort under semestern..
Men jag har inte lyckats få in bilder som jag önskat så här kommer en sammanfattning på allt kul vi har gjort under dessa dagar i värmen...
Dags o dra
Framme i Palma
 
 
Framme vid hotellet i Alcudia
Utsikten från mitt rum
 
Dags för frukost.. Efterätterna va oändliga men supergoda:)
 
(obs: denna tallrik va inte bara till mig;) )
 
Vi kollade läget i området nära hotellet..
 
Vi besökte Inca marknad.
 
Kvällsmiddag och underhållningar
 
 
 
En dagstur till Palma, Cala major och Palmanova.
Här har vi från Palma.
 
Stannade till på ett köpcenter med tre våningar, Porto Pi i där hittade jag denna väst, men köpte den aldrig för det va ju ffs Komöster:D
 
Sen va det dags för Cala Major där mamma o pappa bodde förra året..
Vi gick o kollade på deras hotell o deras strand, direkt efter kom värsta regnskuren, ni ser molnet va;)
 
Vidare blöta o något bittra mot Palmanova..
Men med lite drinkar löser man det dåliga humöret:D
 
Dagen efter denna blev det solning på stranden..
 
Eftermiddagen gav oss en tur till Alcudias gamla stad..Jättemysigt..
 
 
 
Sen kom det en söndag och vi försökte sola lite men det kom ju åska o regn så vi tog en lung förmiddag o eftermiddagen drog vi ut o kollade in Alcudias riktigt centrum och hamnen..
 
 
Hamnen va inget o se, speciellt inte när man sett Palmas, så det blev inga bilder där..
 
En måndag gav promenad åt andra hållet på gatan genom Alcudia..
Lite småshopping och såklart ett drickastop:)
 
Här kommer lite bilder på hotellet i övrigt..
 
 
Sen måste jag ju erkänna att mycket gott har runnit ner..
 
 
 
Härliga tider har vi haft..
 
Men tyvärr kom dagen då det roliga var slut..
O vi njöt in i det sista..
 
När vi kom hem till sverige igen va det höst..
Fy fan va kallt..
hade behövt mössa o vantar kände jag..:/
Men det va skönt att komma hem o ta en dusch o slänga hela väskan i tvättmaskinen o få upp allt man köpt..:)
 
Tusen tack mamma o pappa för denna veckan, o vilket tur att jag bestämde mig för att följa med..:)
 
Nu är det bara att ta tag i vardagen igen...
Inatt sover jag som en prinsessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0