Marknad

Idag tog vi bussen till inca marknad! Tog nästan en timma innan vi va framme! Men det va ingen större nöd på oss! Det va stånd överallt men mest likadant överallt.. eftersom vi va lite småbakis satt de fint med en öl i solen kl 12:D vi gick runt tills det va dags för siestan, då plockade de ner, alltså runt 14.. Så buss hem ingen o bytte om till badkläder o ner till havet! Det va varmt o låååånggrunt! Ser berg på båda sidor av havet.. Eftersom klantiga pila stirrade till de glömde jag handduken på rummet så vi gick upp till hotellområdet o la oss i stolarna där! Pressade en timma o hann med några drinkar o en glass:) nu ska vi duscha o byta till bättre kläder så vi kan ta en långmiddag o sen vänta in uppträdet på scenen! Igår va det tre svarta pojkar som gjorde 2 timmars show med Jackson five o Michael Jackson.. Ruskigt bra gjort o de ville ha upp mig på scenen men trots alla drinkar så hade jag gränsen att avstå:D de svettades så det rann om dom stackarna men höll igång hela tiden! Ikväll va det nått annat så det är dag här om kvällarna :) imorgon ser det ut att bli besök i Palma o Palma Nova, måste dock åka samma buss som idag vilket innebär att vi ska igenom inca oxå, lite drygt! Men men:) nu måste jag duscha bort all sand! Tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0