Promenera!

en ledig torsdag började tidigare än tänkt men efter frukost blev det långpromenad med syrran o Tuva I solen.. Ruskigt härligt ute! 
när jag kom hem drog jag igång o städade innan jag hoppade i skorna igen för att gå upp o hämta bilen. Nu va det ju så att det visade sig att bromsarna behövde lite kärlek så ny tid bokad nästa vecka igen.. Har lagt 30 tusen på denna goffe nu, så ledsamt!! Men men, jag vill ha en bil som man kan lita på.. Men en golf blir det inte nästa gång!! Nu har jag lagat mat så kvällen o lunchen imorgon är räddad! Snart combat, men känner mig urken.. Trött o lite konstig i hals o huvud:/ får göra så gott jag kan sen.. Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0