Den är min!

Jag hoppas den ger mig nytt tänkande, eller rättare sagt tar bort allt mitt tänkande! Är nyfiken men lovat mig själv att läsa den på flyget nästa vecka, så den hamnade i väskan!! Det är fredagskväll o denna veckan har varit riktigt tuff på många sätt!! dåligt med sömn o malmöresa, bokade mornar, hjärnspöken o människor som sliter o drar i mig!! Varför är vissa så jävla rädda för ensamhet? Varför har vissa så svårt för att ta hand om sig själva!? O framför allt, varför i h••••••• te hittar ni mig!? Den mest egotrippade o den som mer än gärna tar en lugn hemmakväll med mig själv i soffan efter en 8 timmars social arbetsdag!! Jag vet, jag kan förstora saker o vända dom till nått värre än vad det är, men för fan.. Har jag taggarna utåt, o har jag en mur ni märker är svår att komma över, stå då inte där bakom o knacka, det stööööör mig!! Jag släpper in många, men inte alla! Face it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0