Det gick skit...

Idag va det dags för kiropraktorn..
Tycker inte om smällen som kommer, men just idag va jag glad att det skulle ske...
Kommer dit, värmedynan på, vände om på rygg, hans hand på plats o jag andades in o andades ut o där, just när han lägger hela sin tyngd över mig, hårt, så händer det -inte ett skit!
Gör ett nytt försök, näe, inte denna gången heller..
Jag sätter mig upp o lägger händerna runt nacken, han ber mig luta mig bakåt o när jag nått ryggen trycker han till, men åter igen va det tyst..
Jag lägger mig på mage, han hittar stället vid ryggraden o lägger båda sina händer vid samma punkt o trycker till..
Hela jag blev som ett U o jag vet inte vad som kändes mest, ryggen eller revbenen jag låg på..
Då säger han att han ger det en sista chans o hoppas att jag inte knäcker ett revben..
Schyst o säga innan:D
Men näe, inte ens en liten rubbning...
Så han gav upp..
Det är tydligen en låsning vid ryggraden som ställer till det ut i skulderbladet o som i sin tur blivit inflamerad..
Så nu efter massagen för några veckor sen o dagens kiropraktos så ska jag tydligen testa lasermassage..
Ska vara en kort behandling men täta o jag ska gå 4 ggr..
Men nu är problemet att jag bara har nästa vecka på mig, då jag åker iväg veckan där på..:/
Han som gör behandlingen skulle kontakta mig, men han ringde inte idag..
men fick ett liniment när jag gick o satan i gatan va det brann på ryggen..
6 timmar senare när jag åkte hem från jobbet brände det till när jag satte ryggen mot bilsätet..
Krut i den kan jag säga:D
 
När jag kom hem va middagen klar..
Det händer inte ofta:D
Nice o bara komma hem o sätta sig o äta...
Gott va det oxå.:) 
 
Sen fick det bli en kvällspromenad..
En liten terapirunda för mig som är rädd för mörker..
Joda, skog fick det bli:D
 
 
Sen trillade det in 2 fina människor till o sofforna va fulla för lite fredagshäng...
Men nu är jag så sjukt trött så jag ger upp för idag...
Imorgon är det jobbet som kallar några timmar..
Njut av vädret hönni, ska tydligen bli kallare redan på söndag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0