En ledig torsdag...

Detta inlägg tänker jag endast berätta allt det positiva med denna dagen...
Det negativa är varken roligt för er att läsa eller mig att skriva...
 
Startade dagen med frukost o vid 9 kom fina syrran med Tuva...
Då blev det kaffe innan vi gick bort mot Illharjen för lite fototrix..
Hon o jag köpte ju ett nytt objektiv ihop som ska göra det lite roligare att fotografera..
Men det är inte så jättelätt kan jag säga..
Men vädret va inte på vår sida så vi gjorde så gott det gick:)
 
 
 
 
Sen hem o då kom våran lilla mor hit för en stadsrunda...
Vi gick in på Byoung där jag fastade för en kavajliknande jacka..
Så otroligt fin o när jag fick på den så kände jag mig som en kontorsbrutta samtidigt som en lyxig punkbrud..
Den va så JAG, men priset va inte det just nu...
Men vi får se hur mkt rikstaler jag har kvar nästa månad...
 
Efter några fler butiker gick vi till Chili thai där mamma bjöd oss på buffe..
Åt som en gris kan jag säga..:S
Gud så gott det va...
Sen gick vi mätta o glada tillbaka till mig där vi alla skildes åt...
 
Tusen tack för en trevlig dag hönni o tack mamma för maten:)
 
Eftermiddagen fortsatte i soffan där jag somnade som en sten i en timma..
Lite svårt att komma igång efter det kan jag säga, men Combat stod på schemat så bara att hoppa i träningskläderna o bege sig ner till friskvårdscenter..
Är imponerad över att mina träningsskor ser så pass nya ut efter 3 år o hundratalspass.
 
Det tog en kvart in i passet, sen rann svetten i ögonen..
Antar att jag va lite väl down o kroppen fick en chock...
Men E är ju så grymt peppande så jag kämpade på trots att jag kände mig tung som en flodhäst...

Efteråt är man sjukt nöjd iaf:)
Lika röd som himlen va när jag cyklade hem...
 
Nu har jag ätit o tänker spendera resten av kvällen i min underbara soffa...
 
Imorgon är jag tacksam över att jag börjar sent, igen..
Men ska till Km kliniken o se om T kan hitta nått o knäcka i ryggen..
Håll tummarna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0