......!

Lättare sagt än gjort! Men det är just det jag måste göra, innan jag hittar en fungerande balans när det gäller det mesta! Det finns saker jag inte kan förändra utan bara att jobba på att acceptera! Jag kan inte vara alla till lags, o jag kan inte rädda hela världen! Jag har lätt för att se det negativa men borde egentligen öppna ögonen för det positiva! Sluta lägga energi på vad som KAN gå fel, när det finns saker som faktiskt kan gå rätt.. Har ni tänkt på vilken negativ inställning jag har till mycket? det slog mig inte förän någon sa det till mig! Hur ska jag kunna lägga rätt fokus, när jag knappt vet vilken fokus som är o som känns rätt för mig? Jag är lite smått lost för tillfället, men det är bara att jobba sig i genom dimman så ska det nog klarna även för mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0