Hälsomässa i stan...

Idag har det varit hälsomässa på gymnasiet..
Det va en hel del frivilliga som ställde ut sina produkter och tjänster både i gallerian och Norrgårdshallen..
Inget jag direkt va intresserad av, men hoppas många av dom fick nya kunder:)
 
Utanför Norrgårdshallen visade friskvårdscenter upp sina olika pass...
Det va riktigt bra jobbat, glädjen fanns där trots dåligt väder i träningskläder o de visade varför man ska välja deras pass:)
Va svårt att stå still kan jag säga..:)
 
 
 
 
Sen va det dags för Mårten att hålla sin föreläsning i Aulan..
Det handlade inte om viktnedgång eller kost..
Det handlade om att hitta glädjen och sig själv..
Att tänka positivt o försöka att inte se det negativa...
Att vilja för att våga, att våga för att kunna..
Ja, det va väl mer eller mindre en o annan vöckarklocka för mig..
Jag är ju sååååå negativ!
Jag dömmer snabbt, utan att ge människor en chans att bevisa motsatsen...
En bra föreläsning och det märks att han vet vad han gör och pratar om..:)
 
 
 
Sen drog jag ner till Vrum o träffade mor o far..
Biljetterna är utskrivna o om 17 dagar är det dags!!
 
Ikväll blir det film i sängen ifall jag somnar...
Ska ställa klockan för att komma upp i tid, imorgon blir det Ränneslätt..
 

Life isn´t about finding yourself,

life is about creating yourself

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0