Härliga dag..

Efter att jag sovit bättre inatt trots envis knut i skulderan så tog jag en långfrukost med härlig kaffe i solens strålar..
Jag hade redan igår bestämt mig för att cykla till jobbet o jösses, det va hur skönt som helst..
Jobbet gick sakta men säkert framåt o sen va det bara att trampa hemåt igen..
Det va så varmt o skönt att inte ha nått att stressa hem till..
Så efter lite handling på netto så trampade jag hem o gjorde klart kvällens mat som va förberedd sedan igår..
Nu har jag satt röven i soffan efter att jag putsat fönstrena o bytt gardiner i tvrummet..
fönstrena såg rent ut sagt för jävliga ut, så nu känns det bättre:)
 
Imorgon är en ledig dag, o eftersom solen kommer visa sig igen så tar jag en promenad med syrran o T på förmiddagen..
Eftermiddagen bjuder på efterlängtad o behövlig massage...
Hoppas knuten släpper så jag kan sova en hel natt igen...
 
Jag har insett att jag har en hel del utgifter som väntar de närmsta månaderna..
Nytt träningskort på gymmet, 3400 kr (får tillbaka 1500 kr vid årsslutet av jobbet)
Besikta bilen, så eventuella fel + grundservice måste göras.
Nya vinterdäck då jag fick slänga alla fyra förra året, No more dubbdäck kan jag säga..!!
 
Så det är ju lite sura lappar som ryker framöver, men pengar är allt jag har;)
Så jag biter i det där jävla äpplet o njuter av att min utlandsreda är betald o även euron är fixad..:)
Man lever bara en gång..
O kan ni tänka er, förra året va jag uppe i luften hela 2 ggr, o i år är jag där igen:D
De tidigare 26 åren va jag helt ovetande om dessa underbara upplevelserna...
Solnedgångar med ljumna kvällar, sandstränder med härliga vågor o turkosa hav..
Hur kunde jag missa allt detta så länge..
 
Jag har lite att ta igen:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0