Helgen är slut..

O den gick fort, lite för fort..

Men jag har varit ute på några promenader..
Städat o slängt skräp..
Handlat lite loppiskläder och fått några nya fynd i garderoben..
det jag inte kunde ha sålde jag vidare..:)
Varit hos syrran o tagit en kaffe o lekt kurragömma, på Elias vis:D
Det är lite annorlunda kan jag säga, då gömmer man sig inte direkt, man hoppar fram o skräms iställe:D
Lilla Tuva har feber så va inte jätteglad stackarn..
Hoppas hon piggnar på sig snart..!!

Ikväll har det åskat o blixtrat vilket kändes väldigt konstigt..
Känns sent om inte annat:D

Imorgon är det heldag som gäller på jobbet..
sen ska jag träna o förhoppningsvis somna tidigt så jag orkar upp o iväg med tåget som går 07.10..
Huu, ser inte fram emot det..
Men det får bli som det blir...

Nu ska jag njuta vidare i soffan när regnet öser ner utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0