Mäktigt!

Idag vaknade jag redan kl 7 o kunde inte somna om..
Låg o snurrade varv efter varv fram till strax innan 8 innan jag gav upp..
 
Strax efter nio körde jag mot Eksjö där vi alla samlades för att cykla bort till Ränneslätt o se allas våran fina L köra Ränneslättsloppet...
Träffade en taggad L vid starten o jävlas va cyklar det va...

 
 
 
Eftersom hon skulle ladda upp så gick vi bort till en kurva i starten o när starten gick va det bara ett stort rökmoln som förflyttade sig framåt..
När alla crossar kom, i den farten då rös jag..
Vilken jävla adrenalin-kick...
Det va fokus, det va fart o det va all in, på alla förare samtidigt..
När de va förbi så inser jag att lilla L är i den smeten, o jag blev orolig för att nått skulle hända..
Herregud, de kan ju dö för fan om nått går snett:O
 
Jag har ingen aning om hur långt de körde, men de skulle runt 6 varv, o L körde mellan 11.00-15.10 ca,.
Fatta, 4 timmar på en cross, ah, en tankning va de ju tvunga att fixa oxå...
 
Vi cyklade bort till "berget" som är det svåraste stället..
O eliten flög upp som ingenting men många andra ramlade av o trillade ibland ner..
Fanns en väg de kunde ta om de ville slippa undan men de riskerade att få extra tid då...
L valde långa vägen första ggn, men det va helt rätt för det låg crossar överallt på berget som inte tog sig upp..
Andra varvet gick det bättre o kom galant upp o iväg igen..
 
 
Vi väntade in henne vid målet o en glad och sliten krigare hoppade av cykeln o la sig ner...
En 5e plats av 21 i denna klassen är grymt bra...
 
Att ens ge sig in i detta är grymt imponerande..
Jag är stolt, o jag är sjukt glad över att jag fått se detta och jag förstår idag varför vissa brinner för denna sporten..
Jag är avundsjuk, för jag är för feg..!!:D
 
DU ÄR BÄST!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Asså Pila hur fan go får man vara??:) Tror inte du förstå hur glad jag blir när jag läser detta! Du är bäst! Tack min fina vän Kram

Svar: Men Lina, du är min idol.. Din farfar kom idag och stoltare farfar får man leta efter... Vi är så grymt imponerade av vad du gör! Kör hårt fina Lina<3
Pila

2014-09-16 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0