Säljutbildning

 
 
Idag va det då dags, upp med tuppen o mot tågen som tog mig o L mot Malmö! Det va en kall morgon o många skrapade sina rutor innan de åkte mot sina jobb! Vid 7.10 gick tåget mot Nässjö där L väntade på mig! Självklart va tåget försenat så fick vänta en stund innan vi kom iväg! Väl framme 10.10 klev vi ur o kom upp på heeeelt fel ställe, vilket innebar att vi va två vilsna bonnbrudar.. Vi frågade två personer om vägen o hittade tillslut.. vi va ett glatt gäng som samlats i konferenssalen o det va öppna o lätta diskussioner vilket kändes bra! Även han som pratade i det va kanon o man va nyfiken o uppmärksam över det han sa! 
Till lunch blev det självklart skaldjursgryta, va fan är det med Malmö o skaldjur!? Lika illa på mässan i januari!! Men det gick ner så!
I lobbyn står det asfina krukor som jag skullevilja ta med hem, vilket inte går:D
 Efter ytterligare en stunds övningar, förklaringar, aha-upplevelser o annat va det fika!
Alltså den bullen, mums!! Det va sedan dags för de sista timmarna av lite bra o veta o tänka på,  sen en stressig runda mot stationen som vi faktiskt visste vart den låg! Men åter igen fick vi ta hjälp av andra då vi inte kunde se vilket spår vi skulle till.. Det stod ju inte Nässjö, det stod stockholm!! Inte lätt sånt här för oss lantisar! Men nu är vi iaf på väg hem för denna gången!!
Om en månad gör vi om det igen.. Då med utvärderingar O resultat.. Ikväll somnar jag snabbt, upp för lasermassage imorgon.. Har inte märkt någon skillnad ännu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0