Sunnyday!

Och nyponbuskar, nyponbuskar
hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar
Och någonstans där så blev jag den jag är nu...
 
 
Jag får ibland mina ryck,o igår fick jag ett..
Halv tolv på kvällen stod jag ute o plockade nypon längre ner på gatan, gick hem o kokade till lite nyponsoppa:D
Det blev sådär kan jag säga, men helt klart så innehöll den massa nyttiga vitaminer o antar att det va för lite socker som gjorde smaken lite annorlunda jämfört med köpt nyponsoppa i butiken..
Eftersom jag fick finbesök på morgonen så bjöd jag på en hutt till frukosten:)
 
Sen blev det en härlig stadspromenad i en varm o skön sol..
Förstod inte varför jag skulle envisas med o ta med jackan:D
 
Efter en kaffe på ballen så följde jag med till Eksjö sjukhus för en liten extra kontroll av T..
Men verkade inte vara någon fara men kändes ändå bra o kollat upp det..
Hon är så duktig så, o ler mer o mer..
Skulle oxå skratta om någon ligger på knäna o låter konstigt (jag då) haha...
 
I eftermiddag har jag fått en härlig massage i Korsberga..
Hon är enormt duktig o inte jättedyr..
Det fanns några knutar o hon hittade dom, så nu hoppas jag att de släpper..
Va tydligen väldigt låst i vänstra bröstmuskeln oxå så hon försökte "lossa" den lite, satt o hoppade i den där stolen o kunde inte annat än skratta..
tur att ingen såg mig:D
 
Maten är klar för imorgon, mellanmålen är redo o tvätten är på sin rätta plats..
Nu får jag slumra i soffan resten av kvällen..
Så det så..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack för sällskapet å för smarrig frukost

Svar: Va så lite så:) tack själva:)
Pila

2014-09-05 @ 03:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0