Backträning!

efter en kaosliknande dag på jobbet åkte jag hem o åt o laddade upp för eftermiddagens "träning"..
En promenad bort till tjustkulle där planen va att springa upp o ner i backen.. 
Men hallå eller, springa?! Glöm det Pila.. 
en rökare springer inte där, den går knappt heller kan jag erkänna.. 
Men 10 varv i följd blev det o andningssvårigheter from hell men efter lite drickapaus blev det ett 11.e varv med löpning upp så gott det gick. 
vägen hem va skakig kan jag erkänna!
men skönt när det va gjort, o fler ggr lär det bli.. 
 
Man ska ta tillvara på träningsmöjligheterna när de ändå finns.. 
Förresten, det pratas om någon hinderbana i närheten av aktionshallen mot nye, någon som vet nått om den?
allmän tillgång, o vart exakt finns den?
 
imorgom är det dags för jobb igen, dag 3 av 8.. 
Men vädret verkar bli fint så blir nog en hel del kunder..
nu ska jag varva ner med tidningen "topp hälsa" som jag så snämnt fick låna av syrran idag:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0