Vilsen i pannkakan

efter att jag jobbat klart så körde jag hem o började städa lite.. 
Men eftersom jag fick erbjudande om en kortare promenad mellan snöskurarna så kände jag för ett break i städningen o hängde på.. 
Men den lilla promenaden blev inte riktigt som vi tänkt.
nya vägar ledde oss till detta.. 
Kan även meddela att det ni tror är gräs är sumpmark så bara att bestämma om vi skulle gå rakt fram eller tillbaka.. 
Då hittade vi ett älgtorn.. 
Coolt va!? 
Men hittade även en vildsvinsåtel o då blrjade jag inse hur långt in jag verkligen va i skogen.. 
Så jag högg tag i första bästa gren ifall det skulle komma någon gris..
Sedan hittades även en perfekt sten som bands fast o jag höll hårt i den kan jag lova!! 
Mötte tillslut två personer o de tittade konstigt på mig haha.. 
Men när jag visste vart vi befann oss så slog jag sönder den o andades ut..Haha..
2 timmar senare va jag hemma igen o fortsatte städningen!!
Vilken dag alltså!! 
haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0