En dag i taget!

andas in, andas ut! 
Dagarna börjar gå lite för fort, samtidigt vill jag att det ska gå långsammare så jag hinner fokusera.. 
Jag lovade att jobba min enda lediga dag denna veckan för att slippa vara hemma o grubbla, samtidigt vill jag egentligen bara låsa in mig o inte träffa dom som hostar, nyser eller slickar på sina fingrar innan de tar i sedlarna i kassan.. 
att ena kollegan ligger hemma magsjuk gör ju inte det hela bättre för mitt huvud!! 
Då vi redan är en man kort så får jag hoppa in extra o jobba fler timmar än schemat säger, jag vet, extrapengar, men har inte humöret för att jobba!! Jag är som en bergodalbana känslomässigt!! 
Men jag hoppas verkligen att allt går vägen så jag får min efterlängtade semestervecka, för den behöver jag verkligen!!  
Resväskan är hämtad, sa jag ångest?!
Än klarar jag Inte av att öppna den, har knappt tänkt ut vad jag ska Packa med.. 
explosionsvarning på Pila, så snälla, inget tjaaaat!
 
idag va jag tidig på jobbet, en trött o vimsig pila fick iaf gå hem tillslut o har i eftermiddag sett min lilla goa Elias rida the big horse, Lapard! 
Allstå de är grymt stora, o lite mäktiga när de ploffsar förbi! 
Fick viktig information av Elias på vägen dit. 
- kom ihåg nu pila att man inte får springa eller busa i stallet. Och lägger de öronen bakåt så är de sura. 
Haha han är för härlig den stora o modiga pojken! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0