första februari

Det har nu gått 31 dagar utan godis, läsk, hämtmat och andra godsaker..
Jag har tränat 12 pass denna månad (ca 3 mer än vad jag brukar hinna med)
O jag har lyckats gå ner 3,1 kg..
Det är jag grymt nöjd med...
Så nu gäller det att fortsätta kämpa..
Eller kämpa o kämpa, jag äter ju precis det jag vill när det gäller mat..
o det är väl egentligen det som gör att jag klarat av godisförbudet..
För får jag njuta av mat så får jag iaf njuta av nått:D
 
Så nu får vi se hur februari går:)
Månaden som bjuder på födelsedag och utlandsresa..
 
Nu gäller det att jag bearbetar mina spöken på rätt sätt..!!
De är o gnager allt för ofta nu mera..
MORR!
 
Btw..
Insåg igår att mina vader är större än jag trott:D
Pumpen har gett effekt::D
 

Konstigt vore det väl annars..
Är ju ca 5 år sedan jag började:D
Måste börja våga utmana i vikterna nu..
Man gör för ofta i samma gamla hjulspår..
Så får bli ändring på det:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0