Ledig torsdag!

en härlig sovmorgon till 10tiden:P
planen va vrum med syrran o barnen, men blev inte så tyvärr.. 
Men set trillade in ett sms o vips blev dagen bättre än jag trott.. 
fick en jättesöt blomma jag ska försöka sköta rätt! 
 
jag o två fina flickor gick ner till stan o tag en lyxfika! 
Räksmörgås o hasselnötlatte.. 
Asså en 10 Poängare!! 
Lite småshopping senare så gick vi tillbaka till mig.. 
Tiden gick fort så de va tvungna att styra kosan hem igen!!
sånt här gillar jag, spontana händelser som innehåller allt från omtanke till trevliga pratstunder med personer som tänker på mig:) 
tack så jättemkt<3
 
nu är jag ombytt o klar för combat, Elin står på schemat, energi med andra ord!!
haft två tv-kvällar nu så känns bra att röra på mig igen.. 
Cx imorgon me syrran blir det oxå! 
Like it! 
Ska nog ta pump på söndag, saknar DEN känslan lite..
O bäst o passa på för sista veckan i feb har jag planerat strandhäng! 
Tjarå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0