San Augustin

Hello alla där hemma., 
i skrivandets stund ligger jag med en breezer vid poolområdet o har bränt mig lite här o där.. 
Resan hit gick bra, trots skakningar o dryga timmar.. 
maten är ok o vi äter frukost o kvällsmat.. 
Hör här, jag äter ingen efterrätt!!
Jag väljer alkohol istället:D 
 vi har gått strandpromenaden o varit på två olika köpcentrum., 
åkt lite taxi hit o dit o tagit lite drinkar här o där.. 
Dagarna flyter ihop lite men vi stressar aldrig:) 
vi saknar kaffet hemma o tycker det är synd att vi inte har rätt till gratis vatten.. 
efter att vi solat klart för idag så lutar det åt ett köpcenter till.. Om vi hittar dit förstås:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0