Spelar inte i samma lag!

jag o mina hjärnspöken har lite svårt för tillfället att förstå samma regler! 
Det finns stunder då jag bara vill låsa in mig, inte träffa nån, sen vet jag att jag klarar av tankarna bättre när jag är upptagen o igång! 
Det finns två sidor av ett mynt, även på detta! 
att nått så patetiskt som magsjuka kan få min vardag att rasa samman! 
Jag är livrädd!!
jag ska ta mig till flygplatsen, jag ska upp i luften, jag ska få med mig friska föräldrar o jag ska hamna på stranden i en solstol! 
Jag ska!!!! 
Däremot ska jag INTE boka en resa under årets värsta sjukmånad en gång till i mitt liv!
nerverna är jävligt klena kan jag meddela!! 
 
Ikväll blir det Växjö o bio, vilken film det blir förstår nog alla!! 
Tack syrran för att du ville följa med mig!! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0