Jag lever!

tro det eller ej, men jag är kvar.
inte lika aktiv som innan dock.. 
Försöker fokusera på en massa saker o ibland kan jag ifrågesätta varför jag ska dela med mig av inte alls så spännande saker..
vad jag gör eller inte gör intresserar er kanske, men ibland känns det fel,dumt eller onödigt att skriva det.. 
Men men.
en vanlig tanke efter julens godsaker är "nä nu får det va nog".. Man känner nästan hur skumtomtarna sitter kvar i halsen, hur knäcken fastnat i tänderna o hur glöggens sötma spänner i käkarna.. O jag, som många andra har valt en månad utan godis, kakor o söta drycker.. 
Syrran hittade en utmaning på Facebook så jag o 1750 andra hakade på:)
idag är det 9 dagar utan, o jag har inte haft någoT supersug eller panik, tills idag!!
de där rosa asen till skumtomtar står vid kassan o doftar gott, o inte blir det mindre läskande när kunderna äter vid kassan o det luktar tio ggr godare.. Det står pepparkakor överallt o i eftermiddag bjöd en från Lantmännen på winerbröd, daimkaka o tuppkaka.. Massa gott gaffs som jag bara ville trycka in i munnen.. 
Men jag drack mitt kaffe o gick ner igen, nöjd över mig själv.. 
Ikväll gjorde jag hemmagjord pizza o la mig i soffan o saknade "nått" att frossa.. Få känna av fredagsmyset, meeeeen ett äpple fick det bli.. 
Det är bara stundvis dessa sug kommer o jag vet att de försvinner o kommer tillslut mer sällan, som tur är!!
 
Imorgon blir det några timmar på jobbet igen.. 
o nästa helg är det en trip till Ullared inbokad.. 
Det här med att spendera pengar är alldeles för roligt..:D 
o vet ni, dagarna går o om 43 dagar är det dags för Gran Canaria.. Whoho, eller ah, yeay, typ..
Jävla spöken, jävla sötsug o jävlar va jag vill köra ett combatpass igen!!
go natt på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0