Jävla skit!

jag tittade på Wentworth o de slutade 00 inatt, låg o vände o vred någon halvtimma innan jag somnade..
med tanke på att jag blrjade sent idag stälöser jag larmet på 9.15 o stängde av telefonen.. 
Vaknade ca halv 8 o tänkte "gött, jag kan somna om", vilket jag aldrig skulle gjort.. 
Jag somnade som en sten o slog upp ögonen 11.05!!!! Va fan ringde inte larmet för??!
som tur är så bmejade jag jobba 11.45 o hann precis dit med frukost i magen o kaffemugg i bilen på väg dit.. 
Men den planerade matlådan hann jag aldrig göra så salladsrester o kokta ägg o en banan fick bli min lunch idag!! Men de gick de oxå..
tog en bra stund innan jag kom tillbaka till inre lugn o eftersom jag både hade en gigantisk disk, torr tvätt hängandes i tv-rummet, en middag o ännu en ny lunchlåda att göra så insåg jag att kvällens planerade pump blev liiiite för mkt för min inre stress.. 
O när jag lyfte gasoltuber så gjorde jag bort mig o lyfte fel o alla recbensfästen känns som spruckna när jag vrider överkroppen.. 
Försöker intala mig själv att det inte är bra att träna då, att jag valde rätt när jag avbokade o att det är helt ok att ta tag i hemmamåstena istället.. 
Gjorde ju iaf dagens 140 squats!!:)
 
nu är alla måsten klara o jag ska ladda upp för en morgondag meD 11timmars arbete!!
pjuhu!!
 Och ikväll stänger jag fan inte av telefonen!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0